Rok 2021-2022
REALIZACJA KONCEPCJI PRACY
- DIAGNOZOWANIE UMIEJĘTNOŚCI I POTRZEB.
- ROZWIJANIE AKTYWNOŚĆI, SAMODZIELNEGO POSZUKIWANIA I DOŚWIADCZANIA ORAZ EKSPERYMENTOWANIA.
- ROZWIJNIE OPTYMALNYCH CECH CHARAKTERU, DOBROĆ, EMPATIA, OTWARTOŚĆ, KREATRWNOŚĆ, ZARADNOŚĆ,SAMODZIELNOŚĆ, WIARĘ WE WŁASNE MOŻLIWOŚCI UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁDZIAŁANIA.
- ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI ADEKWATNEGO DO SYTUACJI WYRAŻANIA EMOCJI.
- STWARZANIE ATMOSFERY BEZPIECZEŃSTWA I ZAUFANIA W ŚRODOWISKU SPOŁECZNYM I PRZEDSZKOLNYM.
- WSPOMAGANIE RODZICÓW W ROZWOJU I WYCHOWANIU DZIECKA.
- EFEKTYWNE ANGAŻOWANIE RODZICÓW DO REALIZACJI ZADAŃ OKREŚLONYCH W KONCEPCJI PRACY.
- PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI PRZEDSZKOLA W SRODOWISKU LOKALNYM.
- PRACA ZESPOŁOWA NAUCZYCIELI WARUNKUJĄCA REALIZACJĘ ZAŁOŻEŃ KONCEPCJI.
REALIZACJA PROGRAMU
PROGRAM WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO „NASZE PRZEDSZKOLE PROGRAM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ WSPOMAGAJĄCEJ ROZWÓJ AKTYWNOŚCI DZIECI” MAŁGORZATY KWAŚNIEWSKIEJ I WIESŁAWY ŻABY-ŻABIŃSKIEJ 1/2016/2017
ZADANIA ROCZNE
1.KONTYNUACJA ZADANIA „BADAM, DOŚWIADCZAM, EKSPERYMENTUJĘ” W ZWIĄZKU Z DUŻYM ZAINTERESOWANIEM DZIECI ZABAWAMI BADAWCZYMI, EKSPERYMENTAMI I WIDOCZNYMI EFEKTAMI.
2.WIĘCEJ RUCHU DLA MALUCHÓW NA ZMODERNIZOWANYM PLACU ZABAW.