TEMATYKA KOMPLEKSOWA: CZYM POJECHALIŚMY NA WAKACJE
- 1. WYSPA SKARBÓW – ROZWIJANIE AKTYWNOŚCI TWÓRCZEJ, ZACHĘCANIE DO UCZESTNICTWA W ZABAWACH TWÓRCZYCH
- 2. POZNAJEMY POJAZDY - POZNANIE I WYMIENIANIE RÓZNYCH ŚRODKÓW LOKOMOCJI, TAKŻE W WIERSZU
- 3. LICZYMY WAKACYJNE SKARBY – ROZPOZNAWANIE RÓŻNIC ILOŚCIOWYCH I WSKAZYWANIE WIĘKSZEJ LICZBY W ZBIORZE
- 4. CZTERY KOŁA – UMUZYKALNIANIE DZIECI, PORUSZANIE SIĘ ZGODNIE Z RYTMEM
- 5. ŚWIATŁA SYGNALIZATORA – ZAPOZNANIE Z ZASADAMI BEZPIECZNEGO PRZECHODZENIA PRZEZ JEZDNIĘ WYMIENIANIE NAZW KOLORÓW SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ
PROGRAM: OPOWIEŚĆ RUCHOWA „PODRÓŻ STATKIEM NA WYSPĘ SKARBÓW” SŁUCHANIE WIERSZA J. PAPUZIŃSKIEJ PT: „ MÓJ SAMOCHÓD” ZAPOZNANIE Z PIOSENKĄ „LEŚNA MUZYKA” (K. BAYER) SŁUCHANIE PIOSENKI : „ CZTERY KÓŁKA” INSCENIZACJA D. GELLNER: „ŚWIATŁO SYGNALIZATORA”,
PRACE PLASTYCZNE: KOLOROWY POCIĄG – KOLOROWANIE UMÓWIONYMI KREDKAMI ŚWIECOWYMI FIGUR GEOMETRYCZNYCH POCZTÓWKA Z PODRÓŻY – OZDABIANIE RAMKI PAPIERKOWY SAMOCHÓD – WYPEŁNIANIE RYSUNKU SAMOCHODU KAWAŁKAMI KOLOROWEGO PAPIERU
ZABAWY: LOTERYJKA DŹWIĘKOWA, MUZYCZNO – RUCHOWE, TWÓRCZE, RUCHOWE, GRAFICZNE, Z PIŁKĄ I KRZESEŁKIEM, KSZTAŁCĄCE POPRAWNĄ WYMOWĘ, RUCHOWO – NAŚLADOWCZE, DYDAKTYCZNE, Z KLOCKAMI, SYLABIZACYJNE, ORIENTACYJNO – PORZĄDKOWE, MANIPULACYJNO – KONSTRUKCYJNE, AKTYWIZUJĄCE ZMYSŁY, INDYWIDUALNE, GRUPOWE, W KĄCIKACH ZABAW, NA PLACU PRZEDSZKOLNYM, NA SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, ZE WSTĄŻKĄ Z BIBUŁY, GRAFOMOTORYCZNE, SŁOWNE