1.Powtarzamy i utrwalamy nazwy kolorów (red, yellow, pink, green, purple orange, blue, black, white). Klasyfikujemy przedmioty zgodnie z ich kolorem i bawimy się w zabawy rozwijające spostrzegawczość oraz wrażliwość na kolory dookoła nas.
2. Poznajemy nazwy warzyw, zapoznajemy się z nazwami różnych nastrojów. Śpiewamy piosenkę "5 Little pumpkins" o śmiesznych dyniach i naśladujemy ich miny. Gramy w grę "Who is happy to day?" - dzieci po zapoznaniu się z kartami obrazkowymi, które przedstawiają dynie w różnych nastrojach (happy-szczęśliwy, grumpy-naburmuszony, sad-smutny, sleepy-śpiący) głośno wmawiają w/w nazwy i jeśli, dziecko tak się czuje, stara się przedstawić taki sam wyraz twarzy. Ćwiczymy konstrukcję: "How are you? I'm happy/sad."
3. Poznajemy nazwy części naszego ciała. Śpiewamy piosenki: "One little finger", "Head, shoulders..." - bardzo dobrze znaną wszystkim w j. polskim jako "Głowa, ramiona, kolana...". Gramy w bingo obrazkowe
4. Pierwszy raz wykorzystujemy interaktywne programy edukacyjne do nauki i zabawy z j. angielskim. Pozn.ajemy nazwy pomieszczeń domu oraz jego wyposażenia. Dowiadujemy się, jak nazywają się najróżniejsze części naszej garderoby. Ćwiczymy konstrukcję This is..- to jest; Theese are ... - to są. Powtarzamy nazwy na różne sposoby wykorzystując różnorodną intonacje głosu- zabawa "Working with the voice". Gramy w "Memory game".